disable

doa dan imej

doa dan imej
                                                                                                                                                                      

Sabtu, 18 Februari 2017

HEBAHAN: Mohon Derma Untuk Pembinaan Masjid Padang Darat.

AJK Pembinaan Masjid Padang Darat, Kampung Tini ingin memohon sumbangan derma dari  tuan/puan sekelian bagi menyiapkan Masjid Padang Darat yang sudah pun bermula tetapi masih kekurangan dana.

Kepada yang mereka yang membaca makluman ini juga dialu-alukan  untuk menyumbang bagi menambahkan amalan jariah dan pelaburan untuk akhirat.


Antara amalan yang pahalanya berterusan walaupun kita sudah tiada di alam dunia ini adalah AMALAN JARIAH. Cuba bayangkan, setiap individu yang menggunakan masjid yang terbina hasil derma kita walaupun sedikit, kita akan mendapat pahala yang berterusan...bagaikan air yang mengalir. Selagi masjid itu wujud dan diimarahkan, selagi itulah pahala tersebut mengalir kepada kita. 

Jom sama-sama kita sahut seruan dengan mendermaKepada mereka ingin menderma, boleh salurkan terus derma anda ke dalam akaun seperti di bawah:

No Akaun: 
03018020629473 (BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD)

Nama Akaun: 
TETUAN  MADRASAH  PADANG  DARAT  TINI  PADANG ENGGANG
                           

Sebarang pertanyaan, sila hubungi: 
 1) Timbalan Pengerusi: 019-9041440
 2) Setiausaha Masjid :   019-9868452                            

Kepada yang telah kehilangan ibu atau bapa.... jadilah anak yang soleh dengan melakukan sedekah jariah dengan ikhlas dan niatkan pahalanya untuk ibu atau bapa. Ibu atau bapa kamu di sana juga tentunya akan menerima kiriman pahala berterusan dari kamu...
Derma adalah ibadat. Tidak kira berapa jumlah yang penting ikhlas. Ikhlas tidak dapat dikira dengan jumlah wang yang didermakan. Hanya Allah jualah yang maha mengetahui.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.