doa dan imej

doa dan imej
                                                                                                                                                                      

Jumaat, 5 Jun 2020

Putera Kami, YUSUF KHALISH Telah Menemui Pemiliknya Yang Abadi.

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
  ‎السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


Kepada semua ahli keluarga dan sahabat handai. Dukacita dimaklumkan bahawa Putera kami, YUSUF KHALISH BIN MUHAMAD IKHWAN telah kembali menemui pencipta-Nya pada pagi Jumaat, 5/6/2020 bersamaan 14 Syawal 1441H selepas satu jam dilahirkan.

Putera kami, YUSUF KHALISH dengan wajah suci bersih, tanpa sepalit dosa telah menjadi insan terpilih yang insyaallah menjadi penghuni Syurga. Sebagai ibu dan bapa, kami redha dengan Qada' dan Qadar Mu..Ketentuan Mu..Segala apa yang telah Kau tentukan. 

….tentunya pada saat ini Putera kami, Yusof Khalish sangat gembira dan berbahagia di “alam sana”..di bawah LindunganMu Ya Allah…di bawah RahmatMu Ya Allah…. Semuga semua ahli keluarga kami di sini juga sahabat handai semua sentiasa dirahmati dan diberkati Nya.... InsyaAllah.

Terima kasih atas doa dan sokongan dari semua. Alhamdulillah Yusuf Khalish telah selamat dikebumikan oleh datuknya di Tanah perkuburan Islam Jias, Wakaf Che Yeh. Kota Bharu.

Semoga kehadiran dan pemergian Yusuf Khalish sentiasa menjadi kenangan terindah buat famili kami di Wakaf Che Yeh, Kota Bharu dan di Berangan, Tumpat, Kelantan...


أستغفر الله الذي لا إله إلا هو الحي القيوم وأتوب إليه

'Aku meminta ampun pada Allah yang Maha Agung, yang tiada Tuhan selain Dia Yang Maha Hidup lagi Maha Berdiri Sendiri, dan aku bertaubat kepadaNya.'







💌
Ikhwan & Nazirah
Bertarikh: 5 Jun 2020.

Tiada ulasan:

Catat Komen