Para Pelanggan Yang Dihormati,
Pihak AKSB Kota Bharu Selatan akan menjalankan kerja-kerja pembaikian Kecemasan paip utama a.c 10" hadapan RTM kg Kota.Kerja Pembaikian akan dijalankan pada 2/4/23 bermula jam 8.30am dan dijangka selesai pada jam 6.00pm 2/4/23. Bekalan air akan beransur pulih secara berperingkat dalam tempoh 24 jam selepas kerja-kerja selesai di tapak.
Oleh itu, para pelanggan terlibat sedang mengalami gangguan bekalan air sementara kerja-kerja tersebut dilakukan. AKSB memohon maaf di atas kesulitan ini dan menasihati pelanggan berhemah menggunakan air.
Kawasan Terlibat:
- Wakaf Che Yeh,
- Kg. Kota,
- Kg. Jelutong Kota,
- Bandar Baru Tunjong,
- Tunjong (Jalan Highway Salor),
- Kg. Pasir Hor,
- Kg. Tunjong,
- Kg. Tunjong Dalam,
- Kg. Padang Enggang,
- Kg. Tini,
- Kg. Tiong,
- Kg. Tiong Dalam,
- Kg. Kubang Kacang,
- Kg. Seribong,
- Kota Seribong,
- Taman Desa Tiong,
- Kg. Pauh Butut,
- Kg. Paya Keranji,
- Kg. Pasir Jelatang,
- Kg. Pasir Lada
- dan sekitar kawasan sekitar.
Bil akaun terlibat: +/- 3200 akaun.
Para pelanggan boleh membuat urusan semakan bil air & bayaran melalui Aplikasi MyAKSB (Google Playstore & Appstore), Web AKSB, Internet Banking Jompay, 7-Eleven & Kelantan Pay dan operasi kaunter Air Kelantan telah dibuka kembali bermula jam 8:00 pagi hingga 5:00 ptg sepanjang Tempoh Perintah Kawalan Pergerakan ( Covid-19) ini.
Hubungi talian aduan 15777 & WhatsApp ke 019-5755777 untuk sebarang pertanyaan & aduan.
Tiada ulasan:
Catat Ulasan
Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.